tirsdag den 1. marts 2011

Velkommen til mit lysesøde liv!



Denne blog kommer til at indeholde sjove ting og kager fra mit lysesøde liv.
Mit hjem er ikke spor lyserødt, men det er min kolonihave, tjek
(Ikke helt nemt for mig at opdatere hjemmesiden hele tiden)

Og da jeg  gerne vil dele mine skøre ideer med nogen,lidt oftere, har jeg
valgt at ha denne blog!

Pt. er jeg vist nærmest besat af en cupcakesdille, nyd den så længe det står på.


Disse kager smager lysesødt.



Perlesukker farves på en vinterkold dag, mest for sjov:-)



Selv om det er sjovt at bage og pynte cupcakes,
især med flødebolleguf på toppen, ja så pynter de ikke på figuren,
så derfor måtte jeg igang med gips og akrylmaling.

Kagerne er støbt m gibs, har prøvet m kaffe i gipsen for,
mest naturlig kopi, men resultatet blev ikke som jeg ville ha det.
Derfor støber jeg uden farve og pynter med akrylmaling.
Bedøm selv, men jeg glæder mig til at sætte dem på opsatsen i kolonihaven.



Søstrene grene og Tiger er heldigvis med på Cupcakesdillen, 
hvilket jeg synes godt om:-)



Små stykker  lagkage, ja de feder ikke.



Krus og silikonelåg,
ja jeg er åbenbart ikke den eneste der ka li cupcakes,
siden der findes så meget pt.



Cupcakes nummer:-), en sød julegave jeg fik,
heldige mig.




.




1 kommentar:

  1. nej hvor er det en skøn bloog med alt det lyserøde, i like:)

    SvarSlet