tirsdag den 1. marts 2011

Hygge tur i Ikea.

Hvad laver man lige, sådan en kedelig tirsdag aften? En tur i Ikea selvfølgelig.
Fik købt lidt legemad til lånebørnene, og lidt nyt til kolonihaven.
Jeg har købt et opvaskestativ i træ, som jeg skal ha malet.
Elsker at vaske op i kolonihaven. Det er vildt hyggeligt at stå der med alt det lyserøde køkkenudstyr. Så det er sjovt med lidt nyt. Købte også spande til blomster osv. Fotografen er på vej. Men I kan da lige få et par billeder fra mit køkken :-)

En sød kollega havde disse skønne ting med hjem fra Holland.
Man kan da ikke undvære en lyserød dåseåbner eller hvidløgspresser, vel



1 kommentar:

  1. Gud hej Anette :o) Så hyggeligt at mødes her..Kunne simpelthen ikk regen ud at det var der der fulgte min blog :o) Hvor er din blog skøøøøn..Glæder mig til og følge dig :o)
    Knus Camilla

    SvarSlet