mandag den 7. marts 2011

Hvad er der lige galt med flødeboller???

Så er der endelig fotos af mit Ikea indkøb.
Mine nye spande og planteskilte fra Ikea.
De lyseblå plaider, er også fra Ikea til 9 kr pr. stk.


Nye tæpper/plaider fra netto.


Glasbakker fra føtex (servietter)
Bruger vist aldrig glasbakker, men i den farve måtte de med hjem.

Nu skal jeg ha handlet og bagt, mine tvillinger bliver 12 år i morgen,
og det er vist planen der skal deles cupcakes ud i skolen i morgen.
Hvad er der lige galt med flødeboller???
Når nu deres mor hellere vil sy futsko :-)





3 kommentarer:

  1. Ja de kunne da vel "nøjes" med flødeboller :o) Men når nu moderen er så go´til det der cupcake noget kan jeg godt forstå at de hellere vil ha´det med.. Men husk nu IKK GIPS KAGER :o) !!
    Go´bagning og aften..
    Knus Camilla

    SvarSlet
  2. Smiler de tæpper har jeg også købt 3 stk af samt en masse puder de er da super fine.Nej nej det kan du da ikke spidse dem af med og slet ikke dig med så fine kager :-) Forsat rigtig god bageaften.Kram Else

    SvarSlet
  3. De er bare så flotte de tæpper :) Jeg fik også købt en del 6 stk i Netto.. De var heldigvis sat ned rigtig hurtig efter at de var i avisen.. så jeg fik kun købt et til fuld pris, resten fik jeg så til 40 kr. stk. om søndagen.. Heldigt for mig :) Jeg er vild med alt det lyserøde- god stil <3
    Knus Tina

    SvarSlet