lørdag den 12. marts 2011

Endelig Lørdag.


Endelig Lørdag, og så sidder man her
og drømmer om kaffe på en lun sommeraften.


Slik og tv, ta dig sammen Anette


Burde vist lige ordne noget i køkkenet,
men det løber vel ingen steder.

Hvorfor er det lige jeg kun har de glade farver i kolonihaven??
Ville jeg elske at stå i køkkenet herhjemme, hvis farveskalaen var pasteller,
fremfor for sort, hvid, stål???



Skal jeg sætte mine evner som rosenkunstner på prøve igen,
eller skal jeg male mit ny indkøbte opvaskestativ??
Måske jeg skulle sy lidt på mine futsko??
Tror lige jeg ordner køkkenet, laver kaffe,
og så må jeg beslutte hvad jeg skal.


God Lørdag aften til jer alle.

10 kommentarer:

  1. Smiler ja nu vil jeg da gerne side sammen med dig og hygge med en god kop kaffe og din fine lyserøde slikkurv :-) får køber du dog det fine slik.Sikke fine billeder har lige bestilt et med 1 kagefad og muffin på skal ud og hænge på mit lille slot men en som dit ville også pynte.Ja som du nok har opdaget er jeg vild med dit lyserøde troede kun det var mig der gik helt bananas med den fave så dejlig med en mere.Kram og forsat god hygge lørdag

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud, bliver helt lækker sulten.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Ha ha slikskålen er fup, eller det vil sige det er et billede fra kolonihaven. Synes ikke et billede af mine lakridser passede ind.Kun i kolonihaven familien bliver udsat for det lyserøde slik. Som jeg siger, skidt med smagen bare farven passer, lol lol Ikke helt tilfreds med mine roser, så skal ha prøvet igen. Ja hvem ved, måske du kan arve et. Ja dejligt med en lyserød veninde. Mit startede i det små, og så begyndte nogen at sige det gør du ikke, og så blev det rigtigt sjovt. Hvem har f.eks. lyserødt toiletpapir med rosen duft importeret fra Bulgarien, ja det har jeg :-)))

    SvarSlet
  4. Hi hi ja det kan jeg sku ikke stikke men ja her syndes de også nogen gange jeg tænker for meget i det lyserøde og hvis nogen siger det gør du ikke Else ja så er jeg en person der gør det.Idag flyttede alt mit Pip i kolonihavehuset og hold da op det pyntede tror allerede naboerne tænker deres men skit bare jeg kan lide det og det er jo mit sted.naboen skulle da også lige høre til mine lyserøde støvler :-) Smiler det vil ikke være ringe at komme på din arveliste Kram herfra

    SvarSlet
  5. Din nabo bliver vildt misundelig på de støvler. Prøv at klikke på mit billede med forklædet, ta bare manden med på opgaven. Find min gemals grønne Carlsberg. Skal det være lyserødt, så skal det være lyserødt.

    SvarSlet
  6. Billedet ligger i indlæget kage.

    SvarSlet
  7. Har da været inde og kigge men er ikke helt med nu :-)Og ja det skal være lyserødt så må folk mene hvad de vil det tager jeg mig ikke af

    SvarSlet
  8. Har da lige malet mandens dåseøl, så de passer ind. Der står 2 på køkkenbordet på det billede.

    SvarSlet
  9. God ide med de betrækker, har selv overvejet det. Vil også lave et til de store sodavandsflasker, for de er da grimme på et bord

    SvarSlet
  10. Smiler ja de passer jo slet ikke ind i vores indretning Skal da helt sikkert tænkes noget mere over og afprøves

    SvarSlet