fredag den 4. marts 2011

Eventyrlig Fredag :-)

Eventyrlig Fredag.
Kom til at lave en lille kage, det er kun fredag en gang om ugen.
Måske jeg skulle kalde den "man tager kun et stykke"
Puuuha en vammel sag.


Kagedej tilsat ½ plade toms m dronningemandler
Fyldet er mini skumfiduser, resten af chokoladen,
og glasur.

Pyntet m glasur og sukkerkugler og flødebolleguf.
Underlig sammensætning, måske, men den var sjov at lave.
Familien og tøsernes veninder har testet herligheden.
Alle kunne li den, men ingen kunne spise mere end et stykke.
Så der må være tale om en "slankekage", da man kun kan spise et stykke??
En eventylig fredag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Mums den kunne jeg da godt lige tage et stykke af her til min kaffe.:-)
    Ja det var noget være noget jeg fik lavet men håber folk finder mig.Kram Else

    SvarSlet
  2. Uhhh, den ser dejlig ud, men ikke man kunne spise mere end af et stykke af (tror jeg)
    Knuser og god weekend

    SvarSlet