mandag den 7. marts 2011

Alle kager er bagt.


En lille "pynte anretning" til ære for fotografen.


Tænkte man måtte kunne fotografere glasuren,
så den så virkelig lækker ud, det var så bare ikke i dag.


Så har Laura pyntet kagerne,
har lånt disse til blog fremvisning.
Tak for det Laura :-)
Alle kager er bagt,
og jeg har lovet at pynte de sidste,
og har fået besked på, der skal 8 chokoladelinser på hver.

Nu er der ro i huset, måske jeg skulle kigge lidt på projekt futsko.
Tror I bliver vildt forelsket i mine futsko,
når de er færdige LOL LoL.
Eller også skriger I af grin :-)

3 kommentarer:

  1. Hvem vil ikke blive glad for sådan en gang fine kager :-) Ja jeg sidder og venter spændt på dine futsko.Mon også de har en snert af en kage for farven er helt sikkert lyserød.Kram og stort tillykke med dine børn

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med tvillingerne idag :o) Håber det har været en skøn dag..

    SvarSlet
  3. Tak vi har haft en god men travl dag. Har bagt boller, kanelsnegle, lavet lagkage, været ved tandlæge, byttet en gave for Laura, gjort rent. Har haft gæster til eftermiddagskaffe, aftensmad, og nyt hold til aftenskaffe. Pyyha hård at holde fri fra arbejde. Nu skal jeg bare hygge med en kop kaffe. Kram Anette

    SvarSlet