mandag den 28. marts 2011

Så er konen begyndt at hækle!


Hvorfor nu det??
Fredag aften stod jeg pludselig og købte garn og hæklenål.
Hæklede som barn sammen med min farmor, 
om det er derfor jeg pludselig skal hækle ved jeg ikke. 
Men jeg gik igang med et par lapper og nogle forsøg på at hækle blomster.


Fik så en ide, som skal afprøves. Måske det bliver godt??
Hvis ikke, ja så bliver det til et lille håndklæde.


Håber jeg snart kan vise jer et vellykket projekt.
Men det tager tid at hækle,
og jeg kan ikke få det færdigt hurtigt nok :-)

God aften til jer


5 kommentarer:

  1. Jeg er da helt sikker på din nye kreative opgave bliver ligeså fin som alt det andet du har lavet.Jeg er ikke rigtig kommet igang igen med mit tæppe men måske jeg kommer det skal jo være færdig inden vinter :-))Kram og forsat god aften

    SvarSlet
  2. Anette du er da dygtig !! :o) Får helt lyst til og afprøve mine talenter inden for hækling !! :o)
    Hmmmm :o)
    Knus og fortsat go´aften

    SvarSlet
  3. Tak fordi I tror på mine kreativeevner :-)) Camilla jeg synes du skulle afprøve dine talenter. Det koster jo ikke alverden i materialer, hvis det ikke går efter planen. Knus til jer. Jeg hækler videre.

    SvarSlet
  4. Hejsa en lille hemmelig pakke er nu afsendt som tak for mønsteret og fredagsslikken herfra idag:-))Var så slik syg igår aftes men nej intet i huset og jo forresten manden kom med mine 2 fine slikpinde og sagde prøv dem her :-)))Hi hi Kram og forsat rigtig god tirsdag herfra

    SvarSlet
  5. neejjj, en hemmelig pakke. Mon jeg kan sove i nat??? Glæder mig vildt, ikke så tit jeg får post:-)))))

    SvarSlet