tirsdag den 30. august 2011

Og så smagte de ikke af noget.


Nu har familien gået og kigget på mit projekt i flere dage,
så nu skulle de ha den ægte udgave.
Lakridscupcakes.
Har hakket skipperskrå m kniv, hvilket ikke var optimalt.
Så havde jeg persillehakkeren igang, det var bedre.
Ned i dejen med herlighederne.
Og så siger de, at de ikke smagte af noget :-((



Godt med guf på toppen, og så på med lakridskonfekten,
som selvfølgelig var alt for tung,
så de gled ned af siderne.
Men på det skulle de jo, så Gemalen kunne se,
at de hæklede ligner rigtige cupcakes.

Ja, skør det er jeg, men vi har det sjovt :-))


Og nej, jeg har ikke selv smagt dem, for jeg har jo en aftale med mig selv,
om ikke at spise noget som helst,
som smager godt( sådan føles det ihvertfald pt).
Men der er styr på det, skal nok nå målet :-)))

God aften til jer fra mig




4 kommentarer:

  1. Det6 kan være du skulle prøve med lakridspulver næste gang, man kan købe det bl.a. i Panduro. De ser ellers lækkere ud.

    SvarSlet
  2. Det ligner fuldstændig den ægte varer - flot:-)

    SvarSlet
  3. MUMS..Jeg vil blæse på om de smagte af lakrids eller ej... DE SER SÅÅÅÅ LÆKRE UD !! :o) :o)
    Me like !!
    KNus søde..

    SvarSlet
  4. Wauh.. de da bare for fede.
    Det du bare god til..


    Knus Susi

    SvarSlet