onsdag den 24. august 2011

Cupcakes med jordbær, chokolade ell. lakrids??

Cupcake m jordbær eller er det jordbær m cupcake??
Det blev lidt stort det jordbær :-))

Nej, nej, der er ikke tale om et kageorgie,
 jeg har jo aftalt med mig selv, at jeg  ikke spiser kager pt.
Og jeg holder næsten aftalen,hmmm
rygraden er åbenbart lidt svækket for tiden?????

Men jeg sidder stadig og leger med hæklenålen.
For at finde den helt rigtige cupcakemodel.
Synes den nedenfor begynder at ha den rigtige form.


Cupcake m. chokoladestykker.



Ja og så lige den med lakrids.


Når jeg er nået frem til den helt rigtige model, ja så bliver de med "lakrids" allesammen.
jeg vil nemlig ha dem på en opsats herhjemme,
og så skal de jo være sort/hvide.

God aften til alle jer der kigger med :-))



6 kommentarer:

  1. Smiler de ser da super fine ud.kunne man evt få opskriften på det lille fine jorbær :-)))ja her er det også blevet til nogen stykker.Kram og forsat rigtig god aften Else

    SvarSlet
  2. Ha ha den var svær. Har opskriften på et større jordbær, og har så prøvet mig frem med et mindre. Skal nok skrive ned, når jeg laver det næste :-)))

    SvarSlet
  3. Takker ja jeg er jo nybegynder i dette fag :-))))å må jo høste erfaring hos folk som dig .Takker Kram Else

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den med jordbæret bare kær. Lige i mine farver. Man får jo næsten helt lyst til at prøve at begynde at hækle, I for det alle sammen til at se så let ud. :)
    Ha' en dejlig dag
    knus Tina

    SvarSlet
  5. årh hvor er de fine ,bare jeg kunne hækle ligesom dig jeg kan kun hækle karklude ,frem og tilbage , knus Maj-Britt

    SvarSlet
  6. Hej Maj-Britt.
    Hvis du kan hækle karklude, så tror jeg også godt du kan hækle cupcakes.

    Tina jeg synes bare du skal komme igang, men pas på det er en tidsrøver.Jeg kan få helt stress ved at hækle, for det skal være færdigt før jeg er begyndt. Symaskinen passer bedre til mig, for der sker der noget :-))) Men nemmere at sidde i sofaen foran tvet med garn og nål.

    SvarSlet