søndag den 7. august 2011

Den kan du godt trevle op, siger Gemalen..


Måtte lige prøve. Cupcake hue, ja Gemalen har givet udtryk for hans mening....

Tror nu også den skal finpudses lidt, inden den bliver det store hit på modeugen :-))



Tror I bedre kan finde mig i gadebilledet, hvis jeg render rundt med den:-))
Ahhh, ikke helt sikker på jeg kommer til at bruge den på offentlige steder. 


Lille taske til mobil,
så er den lidt nemmere at ha med rundt i haven.


Lille bitte mulepose, til penge, nøgler osv.

Som I kan se blev det til flere små prøve projekter,
da jeg sad på Læsø i halv dårligt vejr.

God søndag til jer alle fra mig.






3 kommentarer:

  1. Den er da for sej sådan en kunne jeg godt se mig selv med :-)må da bestemt på ønskelisten her til min fødselsdag :-)Har du en opskrift på den søde.Kram Else

    SvarSlet
  2. Hej Else.
    Tror også du vil se virkelig godt ud, med sådan en hue, SMILER. Har ingen opskrift, den kom bare lige, slet ikke sikkert jeg kan lave en igen. Bruger næsten aldrig opskrift, men prøver mig lidt frem.Hvornår har du fødselsdag???
    Håber du nyder og nyder, min ferie er slut fra i dag, æv æv kunne godt bruge 3 uger mere.
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. I LOVE IT !! sådan er det bare..Alle tre dele.. :o) Så pyt med "manden"´s mening !! :o)

    SvarSlet