torsdag den 4. august 2011

Guf fra Frankrig.



Hvad mon der er i poserne ???
Nannas veninde Maria, har været en smut i Frankrig.

Og se nu her :-))))


MUMS, glæder mig meget til at smage.


De fantastiske marengs er fragtet hjem med stor forsigtighed,
og alle er i fin stand :-))


Fransk nougat, skumfiduser, bolsjer, slikkepinde og karameller.

Her er guf til mange fantastiske hyggeskåle,
men starter med at putte det i nogle glaskrukker, så jeg kan nyde synet lidt,
inden det er spist og borte.
For her i huset er der vist flere "SLIKMUNDE",
som er klar til at smage.


MANGE TAK TIL MARIA OG FAMILIE :-)))).

Laura har lige bagt muffins, så nu skal vi en smut forbi Fru Rønne,
og købe lidt nyt kagepynt, så Laura kan pynte kager :-))

God eftermiddag til alle jer derude.






3 kommentarer:

  1. Nu vil jeg da gerne have en hygge dag med dig og alle de franke delikatesser :-)De slikkepinde er da super jeg vil jo ikke kunne nænne at spise dem men have dem som pynt .Kram Else
    Skal nok tænke på dig når jeg nu tager på ferie
    Hvem ved om jeg falder over noget lyserødt :-)

    SvarSlet
  2. Ja Else, det kunne være super hyggeligt, at snaske alle de franske delikatesser i dit selskab :-)))
    Men tror du vi havde tid til at spise, når snakken kom igang???
    Nu håber jeg du "falder" over noget vildt spændende lyserødt :-)))) Jeg køber gerne..
    Sagde engang til en kollega, at hun endelig skulle købe, hvis hun så noget sjovt lyserødt i Holland. Og skal da lige love for hun forstod at handle ind. Fyrfadslighter, hvidløgspresser, dåseåbner, urteknive osv. Alt i den sødeste lyserøde farve,og tror jeg betalte 200 kr for det hele, Skønt..

    Kan du ha en super god ferie.

    SvarSlet
  3. Ja det så jeg godt i det indlæg det var vildt sejt og det var da billig.Skulle jeg falde over noget du ikke har :-) så kan vi måske nok bytte os til et par af de fine muffinskager du laver.Nej jeg tror heller ikke der vil blive spist meget af det lækre slik her vil snakken tage over :-)))))Kram herfra søde

    SvarSlet