søndag den 26. juni 2011

Vi spiser jordbær og maler.


Vi spiser jordbær til vi ikke gider mere.
Helt utroligt, så mange jordbær vi har.
MUMS


Og så males der.
Måtte starte forfra med mine stole, da de skulle ha spærregrunder,
æv havde troet det vílle lykkes uden.
Men alle stole er grundet, og alle har fået et lag maling.
De skulle efter planen have haft hver sin farve, men jeg fortrød.
Så det blev til 2 lyserøde og 2 lyseblå.
I skal nok få dem at se når de er helt færdige.
Bordet er også undervejs.
Håber jeg får givet det hele sidste gang i morgen.


Har også fået støvet et sofabord op,
det ses i baggrunden.
Laura har været så flink, at hjælpe med slibe arbejdet.

God Nat/morgen til alle jer derude.

3 kommentarer:

  1. Smiler ja man må lære så længe man lever.Men ja næsten alle de gamle møbler skal have en gang spæringsmaling har jeg lært af min gode favemand:-)Har også begået denne fejl engang .Men jeg er sikker på det bliver et super flot resultat glæder mig til at se det færdig.Kram Else

    SvarSlet
  2. Mums, hvor må der være dejligt med egne jordbær i haven. Jeg har kun lidt hindbær og rababer.

    SvarSlet
  3. Uhhhh... det ser spændende ud med de møbler, glæder mig til at se resultatet. Jeg har også lige købt 4 nye stole, men jeg overvejer kræftigt at male den ene lyseblå ligesom din. Det ser skisme godt ud :P) Og jordbærene er jo lige til at spise..
    Knus Tina

    SvarSlet