onsdag den 29. juni 2011

Jamen vi hygger bare.


Ja, her i sommervejret hygges, males
og plukkes jordbær i spandevis, og jeg mener spandevis.


Ungerne er taget til Læsø, så vi 2 gamle hygger i kolonihaven.
Vi har overnattet de sidste par dage, skønt m lune sommeraftener ,
og levende lys på terrassen.


Vi plukker og spiser jordbær til vi ikke orker mere.
Slæber jordbær ind til naboen, min bror hentede 2 spande i går,
og jeg har lagt i fryseren.
Har aldrig set så mange jordbær før :-))
Lige før det er i overkanten:-)))
Ihvertfald når de skal plukkes og ordnes.

Mange varme sommerhilsner fra "jordbærplukkeren".

7 kommentarer:

  1. Jeg kommer gerne forbi og aftager nogle - jeg skal endda nok selv ordne dem.

    SvarSlet
  2. Dejligt det skal der også være plads til.Ser rigtig godt ud med de fine jorbær synd jeg bor så langt væk for ellers var jeg da lige kommet forbi :-)Stort sommer kram herfra Else

    SvarSlet
  3. Hej Camilla.
    Vi skal lige ha sendt et par spande til Læsø fredag.Og hvis der stadig er uoverskuligt mange derefter får du lige en besked.
    Havde faktisk dig og Lehmann i tankerne.
    Der er massere af stiklinger, hvis du selv vil ha jordbær i haven.
    Knus Anette

    SvarSlet
  4. Eiiihhh hvor i hygger :o) Og spiser :o) Har i allerede sommerferie nu ?!? så skal vi snart drikke kaffe ikk :o)
    Knus og go´lun aften

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare hyggeligt! Og ser ligeså hyggeligt ud!
    Hav en dejlig aften!
    Knus Solsikke

    SvarSlet
  6. Hej Camilla.
    Vi har ikke sommerferie endnu. Men jeg har haft tidligt fri nogle dage, og er så cyklet hjem kl. meget tidligt hver morgen. Og i dag var det en ret kold og våd tur :-(( Men vi drikker altså ret meget kaffe selvom ferien ikke er gået igang. Og du skal være meget velkommen, når det passer i programmet.
    Mange sommerknus herfra

    SvarSlet
  7. En kolonihave.... Det lyder bare så romantisk og skønt:-) Kh Christina

    SvarSlet