lørdag den 11. juni 2011

Årets første jordbær, og jeg kom ikke først.


Så er de her :-)))
Så er de første jordbær røde, og fuglen havde været der først.
Tror aldrig vi har haft jordbær så tidligt,
mums glæder mig til jordbær med fløde, ikke helt nok bær til det endnu,
men vi har dog smagt på herlighederne,
og de smager helt fantastisk, de der første bær.


Nej da, det er ikke mine tæer der er så sorte, hmmm



Idag har hele familien knoklet med sand og sten.
Og se lige min terrasse, yes yes endelig blev stenene lagt.
De har ligget på græsset og set grimme ud i et par år nu, 
men nu er de på plads 



Græsset er allerede sået,
så mon ikke snart sporene fra stenene er slettet.

Håber vejret er med os i morgen.
Så vi kan få rettet op på  flere af de hængepartier vi har rundt omkring.

Nu vil jeg vaske mine tæer og slappe lidt af i sofaen.

God aften til jer alle .

3 kommentarer:

  1. Smiler det så ellers godt ud det jordbær.Her var der desværre også nogen der kom før mig.Den bliver da kanon den terrasse kan du ikke tage et par billeder så man kan fornemme din smukke kolonihave/hus i en helhed Stort Kram Else og rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Anette hvor ser det bare virkelig fantastisk ud !!! :o) Eih det har du også snakket om mange gange :o) :o) Det vil vi glæde os til og "prøve" og betræde.. (se der inviterede hun lige sig selv på kaffe i løbet af sommeren - griner)
    Knus og fortsat go´pinse..

    SvarSlet
  3. Camilla du er meget velkommen, du kan altid kigge forbi, gir altid kaffe, hvis jeg er der.
    Og tilbudet gælder også de herlige små.
    Knus til dig også.

    SvarSlet