onsdag den 1. juni 2011

Så er der styr på urtehaven.


Dejligt så er der styr på urtehaven.



Æv, æv hvor er salatfrøene blevet af.
Ikke lige planen med hul i rækkerne :-(


Årets første agurkehøst.
Det er skoleagurker, vi har i drivhuset, og de smager himmelsk.
Dejligt at være selvforsynende i disse tider.


Kaffen kunne nydes med god samvittighed i eftermiddagssolen.

Dagen i morgen står på lugning af blomsterbedet,
så det kan blive lidt fotogent.

God ferie til alle jer derude i blogland.

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op der er styr på urtehaven ser rigtig godt ud.Ser også ud til du rigtig hygger dig i sommervarmen Kram Else

    SvarSlet
  2. Hvor ser det super fint ud !! :o) Og argurker fra egen avl..MUMS.. Anette vi skal klart bytte blade..Vi må lige snakkes ved :o)
    Knus søde

    SvarSlet
  3. Hold da op bare det var mig der havde sådan en fin urtehave.
    Er det ikke tidligt at i har agurker???
    Og ja! det må være dejligt i denne tid mes alt den snak om bakterier...
    Man tør jo slet ikke at være sund:-)

    God pinse fra Mig

    SvarSlet
  4. Til dig Susi.
    Ang. Agurkerne så aner jeg det ikke, det er første gang vi prøver m drivhus, agurker, tomater osv.Men der er lang vej til der er tomater, så måske det er tidligt.

    Ha, ha nej jeg tør heller ikke være sund. Har ellers nogle kilo jeg skal af med, men jeg behøver selvfølgelig ikke spise kage istedet for grønt, hmmmm.

    Og til dig Camilla, ja vi finder lige en bytte dag.

    SvarSlet