lørdag den 7. juli 2012

Hovsa.


Skulle en tur på planteskolen i dag.
Vi skal nemlig ha købt nogle engelsk græs,
de ville ha 36 kroner stykket og vi skal bruge 38.
Så det blev ikke her vi købte dem, MEN
helt ubemærket smuttede der 7 engelske roser, 6 fairy roser
og 120 liter komøg ned i vognen.


De skal plantes i midten af mit staudebed.
Synes det hele var blevet så rodet,
så nu har vi ryddet midten af cirklen,
og så prøver vi at sætte roser.
Vi har købt 3 forskellige engelske roser,
1 lyserød.Scepter´d isle
4 pink. Gertrud Jekyll
og 2 Claire Austin.

Den der hedder Gertrud Jekyll dufter helt vildt fantastisk.
Og så er den baare så flot.
Nærbilleder kommer en af dagene.


Her står mine Queen of Sweden.
De bliver flottere og flottere dag for dag.
Ja, ved ikke lige hvorfor, men jeg er gået helt amok med roser i år.
Det ender nok med det bliver en hel rosenhave.



Dette indlæg er lavet på min pc, jeg kan pludselig gemme indlæg med billeder.
Dejligt problemet blev løst, helt af sig selv??

Kan I ha en skøn aften allesammen
Knus Anette


5 kommentarer:

  1. Ja det er sjovt sådan som det bare lander i vognen helt af sig selv ;0)Det skal nok blive super flot, ærgeligt at det engelske græs var så dyr :0( Jeg er også vild med roser når de blomstrer, resten af tiden bryder jeg mig ikke om dem.
    Skønt din pc vil samarbejde med dig igen ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det med de fleste planter. Men roser blomstre jo fra nu og til vi lukker og slukker i kolonihaven (håber jeg)

      Slet
  2. Det er da et simpelt spørgsmål. Roser er bare skønne. De både dufter og smager godt. Der er næsten ikke noget bedere end at sidde en kold vinter dag og spise lune boller med rosen gelé og ønske sig tilbage til sommeren.

    SvarSlet
  3. Kan sagtens forestille mig en duft der bliver i din have om nogle år, det det hele står i fuld flor - waauuu :o)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud, glæder mig til at se når de har fået sin plads.

    Håber i nyder ferien.

    Knus Susi

    SvarSlet