fredag den 27. juli 2012

Vi nyder det :-))


Sikke et fantastisk sommervejr vi har haft de sidste par dage.
Vi har overnattet i kolonihaven,
Så skønne unger vi har.
De er så søde når de sover :-))


Ja vi to gamle har været forvist til teltet.
Der gider ungerne ikke sove mere.
Vi har nu sovet nogenlunde,
men i morges var der godt nok koldt i det lille telt.
Jeg stod op og blev varmet lidt af den tidlige morgensol.
Fik lidt skønhedssøvn, da solen fik varmet teltet lidt op.


Vi nyder synet og duften af alle de skønne roser og phlox.


Vi hygger med kortspil på terrassen helt frem til midnat.
Helt fantastisk med sådan en sommeraften.


Laura havde pyntet de fineste kager.
MUMS.


Den nye vogn er blevet testet.


Ungerne har leget i bølgerne.


Og jeg slapper af og nyder ferien.

I aften er vi hjemme,
det bliver skønt jeg ikke skal fryse i nat :-)

Jeg har slet ikke haft hæklenålen fremme de sidste dage,
skønt der ikke har været hæklevejr.

Håber I nyder sommeren lige så meget som mig.
Knus Anette


12 kommentarer:

  1. Åh ja som vi nyder.
    Her trækker vi også indenfor i nat, synes der er lidt for megen vind i aften på terrassen. Så i nat starter vi inde. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke mange nætter man kan sove ude denne sommer

      Slet
  2. Hvor ser det bare hygsomt ud Anette ;) Dit kolonihavehus er simpelthen så gennemført i lyserødt ;) Selv dynerne i teltet ser lyserøde ud... Fantastisk!! Vi var også en tur i bølgerne i går aftes på Brøndy Strand, vandet var simpelhen så varmt og ungerne var slet ikke til at drive op af vandet.. incl. mig, he he.. Man er vel en vandhund ;) Vågnede her til morgen kl. 0445 til lyn og torden og det vildeste regnvejr. Vi må håbe at vi får sommeren igen, det var lige så dejligt..
    Ha' en dejlig weekend
    Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er mine dyner lyserøde :-))

      Slet
  3. Ser altså vildt godt ud.. Det hele og hold da op hvor kunne jeg godt have brugt en tur i bølgen blå i går.. Hæklede lapper sammen og svedte for vildt..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det var for varmt til at hækle, der skal nok komme massere af dage, hvor der er hæklevejr

      Slet
  4. Det ser ud præcis som en ferie skal være. Ren hygge :)

    SvarSlet
  5. På billederne ser det ud til at i rigtig sommer hygger. Dejligt.
    Vi sad på terrassen i går aftes lige indtil det begyndte at regne. Men varmt var det. Lyder godt med en tur i vandet. Det kunne jeg godt have brugt i går.
    God lørdag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig rigtig sommer hygge.

      Slet
  6. Hvor ser det bare hyggeligt ud og rigtig flot med alt det lyserøde.

    Vi fik desværre regn, som du sikkert har læst på min blog og det er ikke en time siden, at det først holdt op med at regne.

    Smukke billeder, er de taget med dit nye kamera?

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle af billederne er taget med det nye kamera. Men det er dem Gemalen har taget. Jeg bruger stadig mobilen, synes ikke det er nemt, at få lov til at låne kameraet :-) Og mobil har jeg altid med.

      Slet