torsdag den 28. juni 2012

Et glimt af min første "rose"

(foto fra i dag)

Så er min første "queen of sweden" rose så småt sprunget ud.
Men der går nok lige et år eller to inden hele hegnet er dækket af roser.
Men alle planter gror, så mon ikke det bliver fint med tiden.


( foto for 2 dage siden)

Jeg kan ikke huske om jeg har vist jer min "lille" blyant.


Men her er den.
Vi gravede to stolper ned, så vi havde et sted til vores hængekøje.
Synes ikke de pyntede.
Så jeg lavede dem om til blyanter.
At blyanten  i dag anvendes som cykelholder skyldes,
at vi har klippet hæk.
Yes, så er det overstået,
skal dog lige ha kørt affaldet væk,
så cykelparkeringen kan anvendes igen.

Jeg har stadig et underligt problem.
Jeg kan skrive og gemme indlæg på min pc,
jeg kan ikke gemme billeder i indlæg.
      men de bliver gemt i bloggens billeder
( kan jeg se bagefter, for så ligger de blandt
alle de andre billeder der ligger på bloggen),
når jeg har forsøgt at lægge dem ind
Så når jeg logger på fra Gemalens pc, kan jeg hente billederne i
"gennemse fra denne blog".
og så kan jeg lægge dem ind og gemme dem i indlæg.
Jeg kan godt lægge billeder ind andre steder på bloggen, fra min egen pc.??
Nogen der kan gennemskue problemet?
For vi fatter ingenting.
Jeg kan også fint læggge billeder på FB??

Kan I ha en skøn aften
Knus Anette



8 kommentarer:

  1. Det er virkelig en smuk rose. Dejlige sommerbilleder og et festligt indslag med blyanten.
    Kender desværre ikke til dit pc problem.
    God aften til dig.
    Kh Lonni

    SvarSlet
  2. Sikken smuk rose, kan forestille mig hvor fint det bliver ed et hegn dækket af dejlige roser ;-)

    Fed ide med at lave stolpen om til en blyant, hvis jeg en dag skulle få en stolpe vil jeg snuppe ideen, hvis det altså er okay ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Snup du bare :-))))))))))))))
      Den anden "blyant" vender den anden vej,
      så den har viskelæder i topppen :-)

      Slet
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er rosen smuk.
    Rigtig god ide` men "blyanten".
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk din rose..
    Den blyant er da alt for sej!! Sådan en burde alle have i sin have:-))

    Det lyder som noget meget mystisk noget.

    Men min blog har også drillet mig på et tidspunkt og det varede i flere måneder, var lige ved at lukke den ned.
    Man bliver så irriteret over det konstant driller.

    Håber det løser sig af sig selv.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Wauuuu.. hvor er den rose TOTAL smuk.. Hold da helt op, den ser helt dobbelt ud i kron bladene.. Fed ide med blyanten.. den har jeg ikke set før.. Kan du ikke vise den anden med viskelædderet også.. det må da være så cool at have i haven,,
    Ha' en skøn weekend
    Knus Tina

    SvarSlet
  6. Dejligt med billeder fra dig igen og hold da lige op hvor er den rose smuk !

    Super smart ide med blyanten :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Fantastika,super dejligt :)

    SvarSlet