onsdag den 1. august 2012

Hyggedag i kolonihaven


Kørte i kolonihaven lidt over middag.
Startede med at plante mine nye roser.
Jeg hader at plante, men nu er det gjort :-)


Gemalen dukkede op ( Hyggeligt :-))
Så gik vi to gamle og hyggede os.
Jeg plukkede lidt blomster.


Og vi fik taget lidt billeder.


Dejligt at få taget lidt sommerbilleder,
så har jeg dem at hygge mig med,
på de kolde vinteraftner.


Men I må godt kigge lidt med.


Og I skal da ikke snydes for


Dagens roser.
Alle planter gror, og de er ved at blive rigtig fine lige nu.




Jeg har købt mig en mamelukærmebusk.
Klik på billedet og se selve blomsten i stor udgave.
Vi burde ha forstørrelsesglas med rund i naturen.

Kan I ha en skøn aften derude.
Knus Anette

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, man for jo lyst til at slå sig ned et par dage:-)

    De lyserøde rose er bare så smuk!!!

    Ha´en skøn aften og dag imorgen

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. HI hi, måske jeg skal begynde at leje det ud???
      God dag til dig

      Slet
  2. Det er bare SUPER hyggeligt - hvor har du købt de fine lysestager du har på dit sofabord :)de er super fine.
    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Lysestagerne er købt i kvickly engang til 10-15 kroner tror jeg.

    SvarSlet
  4. Man kan da ikke blive andet end glad for at være i dit hus :O) Klem Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er svært at være sur, når man er i kolonihavehuset.

      Slet
  5. Den første rose du viser på billedet ligner utrolig meget en jeg også har haft i mange år, min er lyserød men en andelse laks i det også og så dufter den bare SÅ godt :) Det er så vildt at du kan holde ALT i de lyserøde toner..
    Ha' en dejlig dag og aften
    Knus Tina

    SvarSlet
  6. Hej Tina
    Det er nok den samme rose.
    Den er lidt laksefarvet i det, lige når den springer ud.
    Men så bliver den så fin lyserød.
    Det virker lidt som om, jo mere sol, jo mere lyserød???
    Det er nu ikke alt der er lyserødt. Jeg har også nogle ting i lyseblå, og lidt i andre pastelfarver. Men Lyserød er helt klart den farve der er mest af.
    God dag til dig fra mig

    SvarSlet