lørdag den 11. august 2012

Hygge i haven.


Underligt nok er jeg ikke i kolonihaven.
Jeg har valgt at ta min hæklenål og min bærbar med ud i haven her hjemmen.
Jeg er igang med at lave lidt lakridskonfekt til kolonihaven.
Jeg vil skifte nogle af farverne ud, så de passer bedre ind i kolonihaven.
Er lidt i tvivl med den grønne farve her,
men tænkte om den kunne matche den nye Greengate farve lidt??
Den gule skal skiftes ud til en sart gul,
så må jeg se om det bliver godt,
eller lidt for kedligt.


Jeg har også fundet maling frem,
så jeg kan komme igang med, at male noget af mit "affald",
men hvor er mine pensler??
De ligger nok i kolonihaven,
typisk mig........

Så nu hækler jeg lidt,
og hvem ved, måske cykler jeg ud og henter pensler.

Rigtig god eftermiddag til jer fra mig
Knus Anette

6 kommentarer:

  1. dejlig hygge ... her gøres rent - knap så hyggeligt men dejligt bagefter ;0)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Hyggeligt........ Men lidt øv når tingene man skal bruge er et andet sted........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare hyggeligt med lidt lakridskonfekt i ny " Smag"

    Har fået fat i de små Sonnyér og en anden lille sag, som jeg måtte eje.

    Tak for tippet.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. ja,spændende med ny smag.

      Fedt du fik Sonnyerne. Hvad er den anden lille sag??? Jeg er nysgerrig??????+
      Velbekom.
      Knus

      Slet
    2. Den får du af se, når den lander:-)

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  4. åh det lyder skønt. Hvis du har lakridskonfekt i overskud siger du bare til, så vil jeg gerne købe lidt ;)

    SvarSlet