mandag den 17. oktober 2011

Så er der kogt risengrød

(Läkarol og risengrød)
Her arbejder 1. etage med ideer til at pynte julecupcakes.
Og tankerne kommer vidt omkring.
Og så måtte jeg lige hækle en lille bitte portion risengrød.
Manden i huset, mener han ville være verdens lykkeligste mand,
hvis jeg brugte min tid på ham istedet for at hækle underlige ting.
( Der er så meget mænd ikke forstår)


Men han er ikke uden gode ideer.


Mine meget gamle lanterner, var på vej over i metalcontaineren.
Men så fandt han lige spraymalingen frem.
Tror nu ikke det bliver så tosset.

Nu vil jeg drikke mere kaffe, og hækle "underlige ting"
Mens familien ser Robinson, at de gider.

God aften til alle derude.


1 kommentar:

  1. Smiler Annette det tager da ingen ende med dine hækle ideer der er joikke noget bedre end risengrød :-)Forsat rigtig dejlig dag herfra Else

    SvarSlet