onsdag den 5. oktober 2011

Nye sokker, tak mor...


Har længe ønsket mig et par lyserøde uldne sokker.
Se lige, hvad min søde mor har strikket til mig.
Så nu er jeg klar til vinterhygge i kolonihaven :-)
Har bestilt et par lange sorte, skønt nogen gider strikke til en,
når man ikke selv er den store strikker.

Ja, der er lidt stille her på bloggen.
Vi har computerproblemer, ja og netproblemer.
Gemalen har nu fået computeren til at køre, men den er meget langsom.
Og stofa kommer og kigger på netproblemerne i morgen.
Så håber snart jeg er tilbage for fuld styrke.

God aften til alle jer der læser med


4 kommentarer:

  1. Uha... nogen lækre lyserøde sokker, det jo lige dig.
    Ja! det må være skønt med en mor der gider at strikke sokker, dem kan man ikke få for mange af.

    Rigtig god aften til dig og dine.

    Det da træls med alle de problemer med jeres netværk, håber snart det kører igen..

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Sikke et par skønne strømper og så lige din farve !!

    SvarSlet
  3. De er da bare SÅ fine! Heldige dig!
    /Liv

    SvarSlet
  4. Hejsa søde.....Kan jeg ikke låne den mor går nu på 3 uge med en forkøelse jeg ikke kan komme af med så et sådan par kanone fine LYSERØDE sokker er måske medicinen :-)))))Jeg får postet min lille pyttepakke til dig imorgen lidt fra London som jeg håber du kan bruge.Kun da heller ikke forstå der var så stille her og øv med de computer problemer.Så kan man jo glæde sig over du er kommet på igen.Kram Else

    SvarSlet