mandag den 12. september 2011

Regn regn og atter regn.


Hold nu op, hvor det regner i Aalborg. En rigtig efterårsaften, æv
synes slet ikke jeg er klar til efteråret endnu.
Hvad er det så man skal lave sådan en aften???

Bage lækre kager, nej det går ikke.
Det er nok mest fornuftigt at finde garnet og hæklenålen frem.


Og sidder faktisk og venter på Madame Rosa skriver,
 om de cupcakes hun kunne tænke sig er m lakridskonfekt på toppen,
og om bunden skal være sort,
lyserød eller ?????? 

Nu kan I nyde synet af disse kaloriebomber,
men jeg laver min kaffe, og sætter mig i hyggehjørnet med alt mit garn.
Gemalen synes jeg roder noget med alt det garn :-)))
Han har vist helt ret, smiler.

God aften til jer alle.

4 kommentarer:

  1. fnis fnis madammen er helt klar til lyserød og hvid ,måske lidt konfekt til side tallerkenen,åhh ville blive så glad mange knus Maj-Britt ps har haft gæster fra kbh i weekenden pyha nu trænger vi til lidt ro hi hi
    hækleopskrift på cupcakes ,så kunne jeg måske selv prøve ,husk at jeg ikke kender alle forkortelser ;)

    SvarSlet
  2. Uhm... de ser da bare vildt gode ud.
    Sådan kunne jeg godt lige nyde til min aften the.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Sikke en djelig blog du har dig. Jeg bliver da vildt inspireret i dine søde cupcakes. Var kørt lidt fast i de små linsekager jeg laver. Skynder mig at blive fast læser :)

    SvarSlet
  4. Velkommen til "flet og sjov" Altid sjovt, når der er nogen der har lyst til at følge med. Der er gået hækling i bloggen pt, men ligepludselig finder jeg på noget andet :-)))

    Madame Rosa, lyserød og hvid det er noteret :-))

    SvarSlet