fredag den 29. juli 2011

Sofabordet er indviet.


Mit sofabord er malet færdigt, og jeg er vildt glad for resultatet.
Det var meningen det skulle bruges udenfor,
og holde så længe, som det nu kunne.
Men nu er jeg faktisk i tvivl, synes det er blevet så fint.
Pt står det inde i huset, og det gamle bord er flyttet ud på den overdækkede terrasse.


Har i dag været inde og købe mere lyserød spraymaling, og en lak,
synes nemlig ikke malingen har så meget glans, som jeg kunne tænke mig.
(Spraymalingen findes i 91 farver,
hvis nogen derude mangler spraymaling i pastelfarver ell. hvad man nu kunne ønske sig.)

Købte disse tusser, som fåes i et hav af farver og tykkelser,
og så virker de rigtig gode :-))




Hov, kom til at købe en flaske sirup med hjem,
kunne ikke stå for farven.


Skumfiduser på glas.

"LYSESØDE FRISTELSER".


Skulle jo ha afprøvet min lyserøde tus :-))

Angående mine "sjove"boller, som jeg bagte forleden dag,
ja så blev de ikke spor sjove :-((
Havde kogt noget rødbede og brugte det røde vand i dejen, dejen blev fin i farven,
 men da bollerne kom ud af ovnen, var de ikke spor lyserøde,
men bare helt almindelige, æv.
Derfor ingen sjove billeder.

God weekend til alle blogpiger derude.

Mange varme sommerknus herfra. 


3 kommentarer:

  1. Hvor finder du spray maling i pastel farver? synes ikke rigtig jeg kan finde nogen.

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Dem finder jeg i
    Galleri Aventi
    Maren Turisgade 12
    9000 Aalborg
    De koster 49 kr.
    De har rigtig mange farver hjemme, men ellers kan man bestille. Den hedder Belton Molotow tror jeg nok. Malingen er i koloen, og jeg er hjemme pt. Så kan ikke lige læse på sprayen.

    SvarSlet
  3. Hvor er bordet blevet fint.
    Og din skumfiduser er bare flotte.
    Må afsted og finde nogen fine farver.
    Før i tiden kunne man købe alt i pasteller i Hem og fix, men de er udgået.
    Jeg fatter ikke at der ikke er flere firmaer, som får det på hylden.
    Allerede sidste år begyndte jeg at spørge rundt omkring om ikke de kunne skaffe det hjem.
    Var hos samtlige farvehandlere og trælaster.
    Men det var ligesom om viljen ikke rigtig var der.
    Tak for tippet...

    Knus Susi

    SvarSlet