onsdag den 27. juli 2011

Skønne flasker og sommer.


Har i dag været i Seven Elleven efter Coca cola,
måtte eje disse skønne flasker.

Tak, for tippet Susi :-)))



Det virker næsten som om de lyser op på køkkenbordet, hmmm

NEJ, det er solen der rammer dem, ja solen.
Sikke en fantastisk sommerdag vi har haft.
Jeg har nydt familien, og haven,
flere af disse dage , tak.


( foto fra et tidligere indlæg)
Hvor alle krukker skulle ha hvid maling.


Har fået afprøvet min lyserøde spraymaling.

Så den ene krukke blev lyserød, og det ene hvide låg driller endnu,
så håber det endelig er hvidt og færdigt i morgen.

Jeg har også fået malet lågene på mine små glaskrukker fra Ikea.
( er med på 2. billede, men ikke det bedste billede)

Jeg er ved at bage boller.
Er ved at afprøve noget sjovt,
så håber jeg kan fortælle og vise om nogle sjove boller i morgen.

Flere sommerknus til alle jer derude.





3 kommentarer:

  1. Hej, De ser rigtig fine ud dine dåser.

    Jeg fandt den lyserøde maling i københavn,Så min mand blev sat igang med at male min køkkenvægt i sidste weekende den er blevet rigtig god. Så fandt jeg en gammel radio i mit skur som også fik en tur

    Ha en dejlig
    Dag Sisse

    SvarSlet
  2. De cola´er er intet mindre end fantastiske !! Me like :o) Boller :o) farvede..Eller..Glæder mig til billeder..
    Knus..

    SvarSlet
  3. De cola'er er bare for lækre!

    SvarSlet