mandag den 10. oktober 2011

Det er bare i orden, min skat :-))


Som I måske har luret, slæber jeg andres affald med hjem, hvis det kan males.
Da denne stol skulle til skrot, sagde jeg haps.
Træet var mørkebrunt og det flettede var naturfarvet.
Skulle den males til kolonihaven eller skulle vi ha den hjemme???
Som I kan se blev det en "hjemmestol"
Det flettede er malet mat sort, og træet blank sort.
Og han har igen lavet et kanon stykke arbejde :-)))
Kunne ikke gøre det bedre selv.
Og nej, I får ham ikke.
Tænk, der er en måned til han langt om længe skriver under på vielsespapirene,
nu har vi også KUN levet sammen i 23-24 år.



God aften til alle der læser med.

søndag den 9. oktober 2011

Kan ikke vente..................


Nu tyvstarter jeg også, kan slet ikke vente.
Se mine julecupcakes.


Havde lavet nogle røde cupcakes,
og synes de så forkerte ud lige meget, hvordan jeg pyntede dem.
Så det endte altså med juletemaet.

Undskyld, men kunne ikke lade være, :-))))

Gaver.


Så har jeg igen været heldig.
Har fået dette lidt anderledes julepynt,
som Søren og Susanne, har haft med hjem fra en messe i Frankfurt


Fik også denne lille bitte taske.


Og se lige hvad man finder, hvis man tjekker sin postkasse.

Et sødt skilt, sæbe og m&m i skønne farver.

En lille byttegave fra Else ,
Tak det var sødt af dig.

God søndag til alle jer derude.



lørdag den 8. oktober 2011

Så blev kæmpen endelig færdig.


Pyha, troede aldrig jeg fik den græskar lavet færdig..
Men her er den.
Følte en hel lettelse,
 da jeg bar den ud i eftermiddagssolen til fotografering
Og nej, jeg skal ikke lave flere i denne størrelse :-)

Vil da lige oplyse der er 240 masker pr omgang, hvis der er nogen derude,
der lige skal ha lavet et "lille" græskar.


Tror den skal stå på vores trappe til 1.sal,
og så skal de små hænge på nogle grene.

Fortsat god lørdag aften til jer.




50 faste læsere på en Lyserød lørdag


50 faste læsere, troede aldrig jeg ville få så mange :-))
Kan se i min status der også er rigtig mange der følger med uden,
at være faste læsere.
Bare Super dejligt I har lyst til at kigge med her på bloggen.
Velkommen til alle nye læsere.



Som I kan se er jeg pt vild med at hækle,
 men tror snart jeg skal ha gang i symaskinen igen, har nemlig nogle ideer jeg skal ha afprøvet.


I dag holdes der lyserød lørdag og selvfølgelig også her hos mig.
Har lavet nogle små linser eller hvad man nu skal kalde dem,
og har sat en lille sløjfe på toppe.
Ideen til sløjfen m hjertet har jeg set her i blogland hos http://pennyshouse22.blogspot.com/

HUSK AT STØTTE BRYSTERNE

God weekend til jer alle fra mig


fredag den 7. oktober 2011

Kager til lyserød lørdag.


Sidder og nusser med lidt kager i lyserøde nuancer.
Passer jo fint, når det er Lyserød lørdag i morgen.
De lyserøde kiks har jeg lavet efter Betinas opskrift på Oreo.
Opskriften er rigtigt fint lavet m billeder og det hele, tak for det :-))

Rouladestykket har jeg lavet af hæklede strimler, som jeg har syet sammen.

I aften skal jeg slappe af i sofahjørnet med en stor bunke garn,
fornemmer nemlig, der er fodbold på vores skærm i aften.(ÆV)


God fredag aften til alle I piger der læser med.


onsdag den 5. oktober 2011

Nye sokker, tak mor...


Har længe ønsket mig et par lyserøde uldne sokker.
Se lige, hvad min søde mor har strikket til mig.
Så nu er jeg klar til vinterhygge i kolonihaven :-)
Har bestilt et par lange sorte, skønt nogen gider strikke til en,
når man ikke selv er den store strikker.

Ja, der er lidt stille her på bloggen.
Vi har computerproblemer, ja og netproblemer.
Gemalen har nu fået computeren til at køre, men den er meget langsom.
Og stofa kommer og kigger på netproblemerne i morgen.
Så håber snart jeg er tilbage for fuld styrke.

God aften til alle jer der læser med