torsdag den 27. februar 2014

Der er flyttet en lille kylling ind :-)


Der er lige flyttet en lille gul bobles kylling ind hos mig.
Jeg var lidt bange for den skulle føle sig udenfor
 blandt alt det sort, hvid og røde,
så jeg har syet lidt bolde med gult :-)
Selvom gul ikke er min yndlingsfarve, 
synes jeg det ser meget fedt ud..


Jeg ville rigtig gerne ha nogle bobles i sort/hvid, 
men de laves ikke i de farver mere.
Så skulle du ligge inde med nogle gamle sort/hvide bobles,
som du vil sælge til en fornuftig pris, 
så må du meget gerne gi lyd fra dig :-)

Rigtig god aften derude
Knus Anette


4 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    HVOR har du fundet en Bobles-kylling i gul??? Jeg har ledt og ledt og ledt, men uden held...
    Kh
    Mille

    SvarSlet
  2. Kære Anette.
    HVOR har du fundet en Bobles-kylling i gul??? Jeg har ledt og ledt og ledt, men uden held...
    Kh
    Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den v Kære børn i Roskilde. De var så søde, at sende den til mig :-)

      Slet
  3. If you're trying to lose kilograms then you have to start using this totally brand new custom keto diet.

    To create this keto diet, licenced nutritionists, fitness trainers, and cooks joined together to develop keto meal plans that are useful, decent, price-efficient, and fun.

    Since their launch in 2019, 1000's of people have already transformed their body and health with the benefits a good keto diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto diet.

    SvarSlet