tirsdag den 2. juli 2013

Lyserød brødmaskine :-)


Vi har i mange år haft denne brødmaskine stående i skuret.
Den har tilhørt Gemalens Farmor.


Den var blå ( og grim) og jeg havde engang spurgt,
om vi ikke kunne male den hvid eller lyserød,
men det kunne slet ikke komme på tale.


Men da jeg kom i kolonihaven i dag, 
var den blevet lyserød :-)
Den er hermed blevet forfremmet til køkkenet i stedet for skuret.
Tror jeg bliver rigtig glad for den nu :-)
Fantastisk som maling kan forandre ting.

God aften/morgen til jer
 :-)
Knus Anette




4 kommentarer:

  1. Super fin er den blevet. :-)
    God uge til dig

    Birgitte

    SvarSlet
  2. Det er dog herligt hvad lidt farve kan gøre. Jeg var i øvrigt i Silvan i går og kiggede efter den brødrister du har. Jeg så at de også har en lyserød el-kedel. Men det ved du sikkert allerede ;)
    Ha en dejlig dag i det lyserøde :)

    SvarSlet
  3. Den er bare blevet så fin. Rigtig romantisk :)

    SvarSlet
  4. Den kunne da ikke være andet end lyserød, det klæder den nu rigtig godt :)

    SvarSlet