søndag den 1. april 2012

Hvis man skal bo ved mig må man passe ind!


Jeg er den heldige ejer af flere kasser påskepynt,
som alle står på loftet og fylder.
Vi bruger det bare ikke for jeg er "vokset fra" alle de gule kyllinger.
Men i år har vi så pyntet helt vildt her hjemme,
(som I kan se på billedet.)
For nu er "hvidylling" flyttet ind.
Han er lavet efter opskriften i familiejournalen.


Og se lige den stakkel "hvidyllings" næb fra denne vinkel,
Nej jeg har ikke slået ham :-))
Og har en kylling hanekam???
Det har de i opskriften,
så det har min også.


Havde planlagt jeg skulle lave en hvid, en sort og en grå.
Men synes ikke den er så sød,
så jeg overvejer om den grå og sorte bliver til noget.

Men nu har vi ihvertfald pyntet :-))))
Og i kolonihaven er de pastelfarvede æg fremme :-))

Rigtig god søndag til jer fra mig
Knus Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar