tirsdag den 13. marts 2012

Forårsdag i sol og blæst.



Jeg fornemmer foråret er på vej
Dejligt når der kommer farver i haven.
(Har forsøgt at vende billedet, men det vil vende denne vej??)

Nu venter jeg på, de åbner for vandet i haveselskabet.
Jeg vil så gerne ha gjort forårsrengøring i huset,
men det er alt for besværligt uden vand.



Sådan kom "nettoæggene" til at se ud.
De hænger nu i kolonihaven :-))
For der har jeg tilbragt det meste af min dag.


Æggene er kommet i æggebægrene, synes de er en anelse for små,
men de har den størrelse de har.
Opskriften er stadig Karens.

Vaskemaskinen er sat igang,
med pude og sofabetrækker fra kolonihaven.
Så nu skal kaffen nydes.

God solrig eftermiddag til jer fra mig.

Knus Anette





4 kommentarer:

  1. Dine nettoæg blev rigtig fine - lidt anderledes end jeg har set før - dejligt :)

    SvarSlet
  2. Hej Anette

    Hvor er de fine de æg, er de fra netto eller er der noget jeg har misforstået.


    Smukke blomster, det ser hyggeligt ud.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hi hi Susi.
    De 3 store æg er hæklet af garn fra netto derfor har de fået navnet"nettoæg"

    SvarSlet
  4. Oh hvor er de fine de æg til ophæng ja også dem i bakken! Sikken sød ide! Tak for at deler!

    SvarSlet