søndag den 4. november 2012

Jeg er her.......

Men der er lidt stille på bloggen.
Synes ikke jer har noget spændende at fortælle pt.
Jeg er ikke så kreativ pt, jeg hækler lakridskonfekt,
men det kan jeg jo ikke blive ved med at vise jer :-)
 
Jeg har fået ny forsyning af toiletpapir fra Frankrig,
det kan I da lige se.
 


Jeg har købt nye strømper, dem må I da også gerne se
 
 
 
Mor og datter har fået købt vinterstøvler
 
 
Jeg bager lidt engang imellem
 
 
Som I nok kan se, sker der ikke noget spændende.
 
Kolonihaven er gået i vinterhi,
så nu er jeg jo gået over til de sort, hvide, røde og lilla farver,
som jeg har her hjemme,
men det er jo ikke det I vil se her på bloggen.
 
(lidt nyt pynt til mit køkken, de smager vist ikke ret godt)
 
Synes bare lige jeg ville fortælle, at jeg er her,
og alt er vel hos mig.
 
 
Kan I ha en skøn aften derude.
Knus Anette
 
 
 
 
 

 

3 kommentarer:

  1. Glæder mig til foråret når der kommer lidt fra din skønne kolonihave .-)
    Iøvrigt nogle skønne strømper du har købt (fedt billed) Camparin er sød på flasker men smager fælt.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Hej Fru Lyssesød
    Jeg har lige været en tur gennem din Blog, og din hjemmeside om kolonihave.
    Vi to vi har en del til fælles..STORT SMIL...vi ÆLLLSKER begge Lysserød og så har vi begge en kolonihave hvor vi kan udfolde os.
    Det er helt VILDT for den proces du har været igennem med din kolonihave..ja den startede jeg med i foråret i år...Pye, siger jeg bare og tørrer sveden af panden..det er noget af en proces :-) men hånden på ( jule)hjeter, det er både FEDT og SJOVT.
    Hvis du har lyst til at se min nylavede blog..så skal du være så velkommen.

    Mange Lyserøde Julehilsner fra Linda.
    Casa Asti

    SvarSlet